Ολοένα και περισσότερο θα αρχίσει να γιγαντώνεται η χρήση της ρομποτικής στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία. Όμως οι ειδικοί επισημαίνουν πως όσες εταιρείες κάνουν χρήση της εν λόγω τεχνολογίας θα πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικές.
Αυτό επισημαίνεται από την έρευνα της Global Data, γνωστής εταιρείας που ειδικεύεται στα δεδομένα και στην ανάλυσή τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα λοιπόν το 31% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η εταιρεία τους θα επενδύσει σημαντικά στον τομέα της ρομποτικής σε χρονικό ορίζοντα έτους. Μάλιστα η ρομποτική είναι η τρίτη πιο δημοφιλής απάντηση σε αυτήν την ερώτηση, πάνω από το Διαδίκτυο των Πραγμάτων και το cloud. Σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη η τόσο μεγάλη ανάπτυξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας είναι η εξοικονόμηση κόστους που μπορεί να προσφέρει, σε συνδυασμό με την ταχύτατη προσαρμογή της στις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Η πανδημία του κορονοϊού μετέτρεψε τα ρομπότ – μπάτλερ των ξενοδοχείων από «αξιοθέατα» για τους επισκέπτες, σε σημαντικά εργαλεία για ασφαλείς εμπειρίες εν μέσω πανδημίας. Με το 74% των καταναλωτών να δηλώνει εξαιρετικά ανήσυχο γύρω από τις εξελίξεις του Covid-19, τα ρομπότ που χρησιμοποιούνται στην τουριστική βιομηχανία μειώνουν την ανάγκη για ανθρώπινη επαφή, κάτι το οποίο αυξάνει την ασφάλεια που νιώθουν οι ταξιδιώτες. Με τον ξενοδοχειακό κλάδο να έχει πληγεί σημαντικά από τον κορονοϊό, γίνεται άμεσα αντιληπτό πως η ρομποτική σε ένα αβέβαιο υγειονομικό μέλλον θα συμβάλλει στην εξασφάλιση των εσόδων, μιας και οι επισκέπτες θα νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια. Αν και το κόστος της αρχικής επένδυσης θα είναι υψηλό, οι αναλυτές αναφέρουν πως οι περισσότερες εταιρείες θα αποσβέσουν όσα επενδύσουν εκεί σε λίγα μόλις χρόνια. Στη συνέχεια, οι εταιρείες θα συνεχίσουν να συρρικνώνουν το πάγιο κόστος και να αυξάνουν τα περιθώρια κέρδους τους.