Έτσι θα γίνεται η επιλογή των διακοπών στο μέλλον!
H συνεχώς αναπτυσσόμενη τεχνολογία επηρεάζει κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Τόσο που αναμένεται να αλλάξει ακόμα κι ο τρόπος που κάθε ένας από εμάς θα επιλέγει τις επόμενες διακοπές του.
Αυτό τουλάχιστον αποκαλύπτει μια έρευνα που διεξήγαγε η εταιρία Ipsos για λογαριασμό της Google, καταγράφοντας πως τα ταξίδια μας το 2022 θα εμπεριέχουν νόημα και στιγμές ζωής που μπήκαν στον πάγο κατά την περίοδο της πανδημίας. Το 62% των ερωτηθέντων ανέφερε πως η προηγούμενη εμπειρία που έχουν με έναν επαγγελματία ή ένα τουριστικό κατάλυμα, έχει πρωταρχικό λόγο για την τελική τους επιλογή, ενώ σημαντικό ρόλο έχουν κι οι πολιτικές ακύρωσης σε περίπτωση ανωτέρας βίας. Τέλος το 85% ανέφερε ως σημαντικές τις χαμηλές τιμές. Με τον κορονοϊό να έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, το 70% των ταξιδιωτών θεωρεί την υιοθέτηση των κανόνων ασφαλείας για τον COVID-19 και των περιορισμών από ένα brand ως σημαντικά κατά την επιλογή του για ταξίδια και το 57% ταξιδιωτών που έκαναν μεγάλο ταξίδι το περασμένο έτος χρησιμοποίησαν διαδικτυακή πηγή για να εμπνευστούν και να πάρουν ιδέες για το ταξίδι τους.
To 2022 θα είναι μια travel free χρονιά!
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα η Google αναφέρει πως τα ταξίδια που θα γίνουν την επόμενη χρονιά θα έχουν λιγότερους αποκλεισμούς. Σύμφωνα με έρευνα της Google/Storyline Strategies, οι ταξιδιώτες αξιολογούν την πολιτιστική συμμετοχή ως σημαντικό παράγοντα για τους προορισμούς. Μάλιστα το 75% των ερωτηθέντων ανέφεραν πως λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους για την τελική τους επιλογή τη φήμη από στόμα σε στόμα, τα ταξιδιωτικά site, αλλά και τα social media profiles κάθε τουριστικού καταλύματος. Τέλος, η Google αναφέρει ότι τα ταξίδια θα αποκτήσουν μεγαλύτερο νόημα το 2022 και τα δεδομένα και στατιστικά στοιχεία θα είναι απαραίτητα για την αειφορία.