Επικαιρότητα

H ποιότητα είναι το μεγάλο “στοίχημα” για τα ξενοδοχεία!

Η πανδημία του κορονοϊού έφερε μεγάλος κλυδωνισμούς στον ξενοδοχειακό κλάδο την προηγούμενη χρονιά, με τους επιχειρηματίες του κλάδου να κάνουν τα πάντα ώστε να μειώσουν κατά πολύ τη ζημιά που έχουν υποστεί.

Πέρα από την οικονομική κρίση, η πανδημία όμως έφερε και κρίση αξιών στον ξενοδοχειακό κλάδο και ειδικότερα σε ότι έχει να κάνει με την παρεχόμενη ποιότητα των ξενοδοχείων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις των ειδικών εάν δεν δοθεί προτεραιότητα στην ποιότητα κατά τη φάση ανάκαμψης του κλάδου οι αρνητικές επιπτώσεις στα ξενοδοχεία ενδέχεται να είναι σημαντικές. Κι αυτό γιατί η ποιότητα που πρέπει να απολαμβάνει ο πελάτης του ξενοδοχείου είναι πλέον επιτακτική, σε συνάρτηση πάντα με λογική τιμή. Ένα χρήσιμο tip για τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχειακών μονάδων είναι να δίνουν μεγάλη σημασία στις κριτικές των επισκεπτών. Η πρόσβαση σε αυτές και η ανάλυσή τους, παρέχει πληροφορίες που θα μπορούσαν να διευκολύνουν τη χάραξη στρατηγικής των ξενοδοχείων.

Όπως αναφέρει η εταιρεία TrustYou η οποία καταγράφει καθημερινά το 90% των κριτικών επισκεπτών παγκοσμίως, αναφέρει πως η ανάλυση αυτών των δεδομένων δίνει τη δυνατότητα στους ιθύνοντες των ξενοδοχειακών μονάδων να αξιολογούν την απόδοση του ξενοδοχείου. Έτσι έχουν τη δυνατότητα να διορθώσουν τις όποιες αδυναμίες του, αυξάνοντας σημαντικά τα πρότυπα ποιότητας τους, βελτιώνοντας παράλληλα και τη φήμη του ξενοδοχείου. Όλοι αυτοί οι δείκτες μπορούν να βοηθήσουν στη λήψη σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων, όπως για παράδειγμα μια πιθανή αύξηση τιμών με μεγαλύτερη ασφάλεια, σε σχέση με έναν ανταγωνιστή που έχει χαμηλότερη βαθμολογία. Ο συνδυασμός αυτού του είδους της αναφοράς ποιότητας και του συγκριτικού δείκτη με τα αναλυτικά στοιχεία τιμολόγησης ξενοδοχείων είναι ένας ισχυρός συνδυασμός που δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Η πανδημία έχει αποδείξει ότι οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο με υψηλότερη βαθμολογία, παρά ελαφρώς χαμηλότερη τιμή.

Αφήστε μια απάντηση